joi, 22 noiembrie 2012

Nu lasa sa treaca o zi fara sa inveti ceva de la viata!

E adevarat ca eu nu prea am mai tinut cont de acest sfat, dar omul si fara sa vrea sau sa stie invata cate ceva.
Eu am invatat in perioada aceasta ca oamenii sunt superficiali, nimeni nu-i perfect si exact asa cum am vrea noi sa fie.
Viata urmeaza cursul ei fara ca noi sa ne dam seama, sau sa incercam sa o regizam.
Tot ceea ce facem in acesta viata se rasfrange asupra viitorului, chiar si prezentului. Suntem ceea ce gandim, suntem ceea ce facem si spunem.
Cum sa incercam sa schimbam lumea, daca noi insine nu facem ceva. Degeaba ne chinuim sa dam sfaturi cuiva sau sa reprosam greseli daca nu ne schimbam pe noi astfel incat sa fim exemplul de urmat pentru ceilalti?
Eu oricat de mult as vrea sa schimb ceva in viata mea , care de altfel s-a schimbat enorm de mult...nu reusesc. Sper insa ca venirea pe lume a bebelusului meu sa aduca schimbarea de care am nevoie si, de ce nu linistea interioara pe care o caut chiar daca la momentul de fata as fi o femeie implinita.
Omul nu se multumeste cu ce are, cu ce i se ofera..vrea mai mult, insa cum spuneam: esti si ai dupa cum gandesti..Asa ca gandeste pozitiv, doar asa ti se vor intampla numai lucruri frumoase in viata de care sa te bucuri pe deplin si de care sa fii multumit cu adevarat sufleteste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu