luni, 2 mai 2011

"Nu abandona ceea ce nu stii sa faci, ci combina cu ceea ce stii sa faci." John Wooden

     Nu exista "nu stiu"... exista nu vreau ... sau nu exista "nu pot"... exista nu vreau. Oare orice este posibil? Cu gandul fii sigur ca orice am vrea sa facem se poate indeplini ... insa cand vine vorba de a actiona ne scuzam mereu ca "nu stim" sau ca "nu putem".
Problema este ca in subconstientul nostru nu prea suntem decisi sa facem acel lucru..nu suntem in totalitate de acord cu el. Orice lucru abandonat este o etapa pierduta a vietii noastre..caci am putea invata ceva din fiecare problema cu care ne confruntam..insa noi preferam sa le dam deoparte ... sa le uitam ... sa le pierdem in neant. Si in felul acesta raman semne de intrebare care ne fac sa fim nesiguri pe noi si pe puterea noastra de a infrunta obstacolele. 
Ce stiu eu sa fac si as putea folosi? Asa trebuie sa ne intrebam pentru a putea rezolva acel "nu stiu" de care ne tot lovim ... Eu spre exemplu cand nu am stiut ceva am cerut ajutorul, nu am abandonat. Sau daca nu am cerut ajutorul m-am strofocat sa reusesc de una singura...Asta inseamna ambitia. Nu multe persoane dau dovada de ea si cred ca e lucrul cel mai important de care trebuie sa tinem cont in viata pentru a putea reusi. Sa ai ambitie si curaj ... sunt niste valori pe care nu prea le uram oamenilor in ziua de azi. Le uram bucurii, dorinte implinite, satisfactii...
             Dar oare nu este nevoie de ambitie si curaj sa ai dorinte indeplinite??

Un comentariu: